Na podstawie Zarządzenia nr 89/2020 z dnia 25 września 2020 roku Wójt Gminy Sławno wyznaczył Koordynatora oraz Zespół ds. dostępności w Urzędzie Gminy Sławno.
Funkcję Koordynatora w zakresie realizacji art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020r. poz. 1062) będzie pełnił:
- Pan Andrzej Mazur - Sekretarz Urzędu Gminy w Sławnie
Podstawa prawna
Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności dla Gminy Sławno jest realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne Ustawą z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020r. poz. 1062).
Zadania koordynatora ds. dostępności
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało mi.in:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami wdostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy w Sławnie i jednostek organizacyjnych gminy;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Gminy
w Sławnie; - monitorowanie działalności w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności w Gminie Sławno - Przewodniczący Zespołu
- Andrzej Mazur
adres do korespondencji: ul. Marszałka J.Piłsudskiego nr 31, 26-332 Sławno
telefon: 44 755 18 53
e-mail:
Zastępca Przewodniczącego Zespołu ds. dostępności
- Beata Pieczyńska
adres do korespondencji: ul. Marszałka J.Piłsudskiego nr 31, 26-332 Sławno
telefon: 44 755 18 53
e-mail:
Członek Zespołu ds. dostępności - Łukasz Jakóbczyk
telefon: 44 755 18 57
Członek Zespołu ds. dostępności - Rafał Białas
telefon: 44 755 17 82
e-mail:
Członek Zespołu ds. dostępności - Marta Śmigiel
telefon: 44 755 17 82
e-mail:
NIEŚCISŁOŚĆ